Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

KYTin juhlavuoden 2021 toimintakertomus on julkaistu

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki eli KYT vietti viime vuonna suurta juhlaa, kun yhdistyksemme täytti 20-vuotta. Sekä yhteisömme arkeen että juhlatunnelmiin, voit palata lukemalla uunituoreen 2021- toimintakertomuksemme. Julkaisusta löydät kaikkien KYT ry:n toimintojen ja hankkeiden sekä KYT Osuuskunnan vuosikatsaukset.

Voit lukea Issuu-palvelusta julkaisun täältä.

Tai ladata sen PDF:n täältä.

Mukavia lukuhetkiä!

Jaa tämä sivu sosiaalisessa mediassa:

Artikkelit

KYT tiedottaa -logo.
Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki (KYT) ry:n hallitus on kokouksessaan 29.8.2022 päättänyt tarkistaa hallinnoimiensa tilojen käytön yleisiä periaatteita ja linjaa seuraavasti: Jokainen KYTin toiminnassa mukana oleva yhdistys
Miltä näyttää järjestöyhteistyön tila Keski-Suomen hyvinvointialueella tällä hetkellä? Mitä asioita on vielä avoimena? Toiminnanjohtajamme Tiina Sivonen koosti listan järjestöyhteistyön osalta vielä toistaiseksi auki olevista asioista.
Yhtämatkaa-somekampanjan kuvituskuva Uraverkosto KYT
Keskisuomalaiset järjestöt tekevät vaikuttavaa ja merkittävää työtä työllisyyden edistämiseksi. Järjestöt ovat ketteriä matalan kynnyksen toimijoita kulkemaan #yhtämatkaa toimintaan osallistuvien asiakkaiden, työnantajien sekä julkisen sektorin kanssa.
On May 18th, 2022, KYT will host a special session in Matara with presentations and discussion on civil society and civic space in Finland and